УМОВИ СПІВПРАЦІ З CASE2CASE
Дропшиппінг — це метод роздрібної торгівлі, де продавець пропонує товари за оптовими цінами, починаючи від однієї одиниці, і відправляє замовлення безпосередньо клієнту. При такій співпраці товари доставляються безпосередньо від постачальника до кінцевого споживача. Головною перевагою для продавця (дропшипера) є відсутність потреби утримувати товарний запас на власному складі, що оптимізує логістику та знижує витрати. Нижче розписані наші умови співпраці за партнерською системою дропшипінг - друк на чохлах.
  • ЦІНОВІ РІВНІ ТА МАТЕРІАЛИ ЧОХЛІВ ПІД ДРУК:
    • Початкова вартість - 150 грн* за 1 чохол з друком (стандартний матеріал);
    • Ціна змінюється згідно з Вашими об'ємами за 1 календарний місяць;
    Чохли для друку поділяємо на СТАНДАРТ та ІНШИЙ ТИП;
    стандарт – класичний силіконовий чохол (всі доступні кольори);
    інший тип – це кращі по якості чохли - преміумсегмент;

    Можете ознайомитися із матеріалами на сайті – МАТЕРІАЛИ.
    Доступ до нашого СКЛАДУ чохлів тут –
    СКЛАД ЧОХЛІВ.

    також доступно:
    • скло 3D – 80 грн;
    • чохол без друку «стандарт» – 60 грн;
    • друк на Вашому власному чохлі – 80 грн.
    • покриття лаком (рельєфний друк) на всіх силіконових чохлах + 45 грн до ціни
    • *Ціна за друк одного чохла (стандарт) може бути підвищена до 160 грн, якщо було подано менше, аніж 20 чохлів за один повний місяць нашої співпраці.
ТАБЛИЦЯ ЦІНОВИХ РІВНІВ
ціновий рівень - це ціна, за яку Ви купуєте чохол з друком протягом календарного місяця
  • ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ТА ГОТОВНІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ:
    • прийом замовлень відбувається з понеділка по суботу до 13:00 включно;
    • відправлення замовлень здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю після 20:00;
    • відправлення замовлень в суботу відбувається не регулярно (окрім грудня);
    • "термінові замовлення" відправляються в день подачі з понеділка по п'ятницю, а подані в суботу відправляються в понеділок, вартість послуги +50 грн до ціни за кожний чохол з друком;
    • у святкові/вихідні дні можливі зміни на виробництві та відправках, додатково сповіщаємо в нашому ТГ-КАНАЛІ;
ВАШІ НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ ;)
Якщо не знайдете відповідь на запитання, тоді Ви завжди можете звернутися до менеджера в ТЕЛЕГРАМ
дропер:
Чи будуть знати про CASE2CASE мої клієнти?
case2case:
Ні! Ми не відправляємо з товаром ніяких наших візиток, квитанцій, тощо;
ДРОПЕР:
Чи надає case2case фото/відео чохлів для контенту?
CASE2CASE:
Так! Ми забезпечуємо всіх наших партнерів фотографіями та відео у закритому телеграм-каналі безоплатно.
Доступ до закритого каналу із контентом попросіть у Вашого менеджера;
ДРОПЕР:
Чи фотографуємо ми чохли після друку?
CASE2CASE:
Ні! Наша команда не фотографує Ваші замовлення, через те, що це займає додатковий час і ми зацікавлені у виконанні друку та відправлень замовлень згідно з термінами та умовами співпраці;
ДРОПЕР:
Скільки часу займає виробництво – друк на чохлах?
CASE2CASE:
Фактично, час друку 1 чохла - 20 хвилин без лаку ;) Однак, всі замовлення друкуються по черзі, тому терміни готовності та відправок 1-2 дні від моменту подачі замовлення; Намагаємося робити все за 1 день;
ДРОПЕР:
Які технології друку та матеріали чохлів?
CASE2CASE:
Наша компанія використовує метод друку за технологіями СУБЛІМАЦІЯ та УФ-друк. Працюємо тільки із якісною фарбою на японському обладнанні. Сама фарба є безпечною для людей і тварин.
ДРОПЕР:
Де можна побачити фото або відео чохлів та залишки на складі?
CASE2CASE:
Відео та опис матеріалів - ПЕРЕГЛЯНУТИ МАТЕРІАЛИ
Актуальний склад чохлів тут - СКЛАД ЧОХЛІВ
ДРОПЕР:
Як отримати післяплату (наложку)?
CASE2CASE:
Всі відправлення робимо від Вашого імені та всю наложку отримуєте Ви на будь-якому відділенні Нової Пошти. Нам оплачуєте тільки за товар згідно з Вашим ціновим рівнем;
ДРОПЕР:
Чому день подачі не вважається першим днем друку?
CASE2CASE:
День подачі - це день, коли абсолютно всі наші партнери подають на друк замовлення до 13:00. Тобто, оформили замовлення до 13:00 включно, менеджер приймає і перевіряє замовлення та передає друкарям всю необхідну інформацію. Щоб ми могли задовольняти потреби всіх партнерів і друкувати в терміни, перший день вважається наступним, після подачі. Однак, наші потужності - це не тільки 1 принтер, маємо їх декілька. Тому намагаємося друкувати та відправляти все за 1-2 дні без затримок ;)
ДРОПЕР:
Як розпочати співпрацю із CASE2CASE?
CASE2CASE:
Ми створимо для Вас доступ до Google Диску:
  • таблиця для подачі, в якій будуть всі Ваші замовлення, ТТН, ціна, оплата, кількість, аналітика та статус замовлення;
  • Доступ до папки КАРТИНКИ, куди завантажуються файли на друк;
  • Інструкція для подачі замовлень;
Напишіть менеджеру і Вам створять доступ та детальніше проконсультують;)
ЗАГАЛЬНІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ УМОВИ СПІВПРАЦІ.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Працюємо в рамках чинного Законодавства України та Конституції України
Наші обов'язки:
  • Всі замовлення обробляти по черзі;
  • Оновлювати щодня актуальний склад чохлів та їх залишки;
  • Приймати всі замовлення, які були подані вчасно та згідно з умовами;
  • Надавати якісний друк та матеріали;
  • Своєчасно друкувати подані замовлення;
  • Своєчасно відповідати на запитання в робочий час;
  • Виставляти рахунок за надані послуги;
  • Проводити взаєморозрахунок у вказані терміни;
  • Нести відповідальність за брак товару;
  • Повідомляти про затримки виготовлення або відправки замовлень;
  • Повідомляти партнера про зміну ціни на товари;
  • Інформувати про зміни та оновлення за нашою системою дропшипінг;
Ваші обов'язки:
  • Вказувати правильну та повну назву моделі телефону;
  • Перед подачею замовлень перевіряти залишок чохлів на складах;
  • Уточнювати про наявність чохлів, якщо на складі менше ніж 2 штуки;
  • Якщо Ви не уточнили залишок чохла на складі (попередній пункт), ми залишаємо за собою право надрукувати замовлення на доступному чохлі, що є на складі. Наприклад, на складі було 2 шт із захистом камери, однак на момент прийому Вашого замовлення стало 0 шт, відповідно ми можемо взяти без захисту чохол рівноцінного за ціною та якості чохла/матеріалу або відмовити у замовленні;
  • Повідомляти менеджера про подачу замовлень;
  • Не використовувати назву компанії CASE2CASE, фото, відео, логотипи та інші матеріали, які розміщені на наших ресурсах;
  • Ви зобов'язані подавати готові та якісні макети (картинки) на друк:
Формат зображень: -psd; - png; - jpeg; - jpg; -pdf.
Розмір: 700х140 мм / 150-300 DPI;
  • ШАБЛОН у форматі PSD можете завантажити тут = ШАБЛОН
  • Можливі наступні варіанти безоплатної доробки макетів нашим друкарем:
    Зміна кольору певного об'єкта, домалювати незначний фон чи якийсь предмет, знайти готову картинку по фото/картинці через гугл. У всіх інших випадках ми не працюємо та не створюємо макети для наших партнерів.
  • Своєчасно оплачувати подані замовлення згідно з умовами співпраці;
    • БРАКИ ТА ІНШІ ВИПАДКИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ CASE2CASE:
      • Ми несемо відповідальність тільки у тому випадку, якщо брак допустила наша компанія та при умові, якщо ваш клієнт зробить "процедуру фіксації браку";
      • Процедура фіксації браку: надсилаєте менеджеру номер замовлення, скрін з налаштувань телефону, фото/відео факту браку та фото телефону при необхідності;
      • Всі чохли, на яких виникли проблеми із друком – злізла фарба протягом 14 днів від моменту отримання замовлення, при цьому немає фізичних або механічних пошкоджень на чохлі або ми помилково надіслали чохол не на ту модель телефону, в цих випадках компанія CASE2CASE безоплатно передруковує/замінює чохол. Ваш клієнт і Ви не несете ніяких додаткових фінансових витрат;
      • Також наша компанія несе повну відповідальність в таких випадках, якщо: помилково відправили не те замовлення/дизайн/модель телефону/наявність або відсутність лаку/чохол із захистом або без захисту камер - тобто ВИДИМІ ознаки того, що замовлення відрізняється від того, яке замовив Ваш клієнт.
      • Рекомендуємо всім Вашим клієнтам перевіряти товар на пошті, щоб не нести додаткових фінансових витрат за повторну доставку товару;
      Відправлення від ФОП та просто від фізичної особи - в чому різниця відповідальності?
      • Якщо відправки від ФОП: у випадку коли наша компанія помилково відправили замовлення з браком (випадки розписані вище), Ваш клієнт забирає замовлення з пошти, а ми у свою чергу несемо повну відповідальність, тобто замінюємо товар та оплачуємо доставку, адже по договору із НП - ФОП зобовязаний оплатити доставку за надані послуги.
      • Якщо відправки не від ФОП: у випадку коли наша компанія помилково відправили замовлення з браком (випадки розписані вище), Ваш клієнт може забрати замовлення з пошти, а ми у свою чергу несемо повну відповідальність за відправлений бракований товар та замінюємо його, але не оплачуємо повторно доставку, адже НП не може змушувати фізичну особу оплачувати за доставку, коли клієнт відмовився від посилки.
    • За що CASE2CASE не несе відповідальності?
      • Коли фарба на чохлі пошкоджена механічним/фізичним шляхом;
      • Коли на чохлі наявні пошкодження (подряпини, бруд, пил, зміна кольору - ознаки використання) і при цьому щось трапилося із друком, наприклад пошкоджено фарбове або лакове покриття;
      • Коли партнер (клієнт партнера) неправильно вказав модель телефону;
      • Коли клієнт партнера не забрав чохол та не вказав причину;
      • Коли не надані відповідні докази про факт браку;
      • Втрати посилки Новою Поштою або іншою логістичною компанією;
    • Умови взаєморозрахунку - оплата:
      • Можливий розрахунок в декілька способів:
        • Оплата по факту замовлення.Ви подали замовлення, наш менеджер прийняв та виставив рахунок. Після проведення платежу ставимо в чергу на друк Ваші замовлення та готуємо до відправки;
        • Оплата раз на тиждень за подані замовлення. Щосуботи менеджер виставляє рахунок за подані чохли тижня;
        • Оплата раз на тиждень доступна партнерам, які подають мінімум 200 чохлів на місяць та надали копію своїх документів (паспорт, ідентифікаційний код або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців)
        • Всі інші фінансові питання чи операції розглядаються індивідуально;
        • Як робити відправки Новою Поштою та УкрПоштою від СВОГО ІМЕНІ?
        Вам необхідно надати нам API ключ, інструкція тут - ІНСТРУКЦІЯ
        Для отримання АРІ не потрібно бути підприємцем - це все є у Вашому особисто кабінеті НП;
      • Відправка УкрПоштою від Вашого імені також можлива через АРІ. Вам потрібно звернутися особисто на відділення Укрпошту, Вас проконсультують та розкажуть про всі переваги
      • Кошти, внесені на депозит партнера не повертаються та залишаються на депозиті.
      • Придбані пакети для відправлення посилок не повертаються та залишаються на балансі партнера
    • Типи та умови доставки + пакування Ваших замовлень:
      Можемо відправляти такими способами:
      • Новою Поштою;
      • Можлива відправка за кордон через НП або Укрпошту;
      • Інші види доставки в процесі налаштувань та будуть доступні згодом;
      Доставку за посилку оплачуєте Ви або Ваш клієнт через додаток або сайт пошти;

      Пакування відправлень:
      Наша компанія запаковує товар в:
      • кур'єрські пакети (як на новій пошті). Фото прикладу пакетів тут.
      • особисте брендоване пакування, яке надаєте Ви нам - коробки, пакети тощо.
      Ваше пакування має бути вже підготовленим, тобто, якщо це коробка - має бути складена, якщо наклейка - вже наклеєна і т.д. Окремо можна надсилати візитки чи інший реквізит.

      Звертаємо Вашу увагу на те, що кур'єрський пакет є обов'язковим при відправленні замовлення. Як відбувається процес? Наноситься друк на чохол і після перевіряємо якість друку. Надалі запаковуємо чохол в кур'єрський пакет, друкуємо ттн (маркировка) та клеїмо на пакет. Товар запакований і в готовому вигляді забирає кур'єр із нашого офісу та без черг заноситься на пошту та їде до Вашого клієнта.

      При необхідності можете придбати кур'єрські пакети самостійно або у CASE2CASE – ціна 3 грн за 1 пакет.

    • Індивідуальні (спеціальні) умови співпраці:
      • «Індивідуальними умовами співпраці» вважаються такі домовленості, які були прийняті в індивідуальному порядку на спеціальних умовах співпраці між компанією CASE2CASE та Вами (дропером - партнером);
      • У випадку встановлення «індивідуальних» домовленостей на взаємовигідних умовах співпраці – компанія CASE2CASE залишає за собою право перерахунку ціни за 1 чохол, у випадку невиконання Вами своїх обов'язків на індивідуальних умовах співпраці;
      • Як отримати «індивідуальні» умови співпраці?
        Ви можете запропонувати нашому менеджеру власні умови співпраці із нашою компанією, в свою чергу, керівник розгляне Ваші пропозиції та прийме відповідне рішення
    Приєднуйтесь до бізнес-телеграм каналу