УМОВИ СПІВПРАЦІ З CASE2CASE ОПТ / ГУРТ
Оптовий друк на чохлах під замовлення — метод гуртової торгівлі, де case2case пропонує друк на чохлах до телефонів за оптовими цінами, починаючи від 20 одиниць. Головною перевагою для продавця (оптовика) є відсутність потреби утримувати товарний запас на власному складі, що оптимізує логістику та знижує витрати. Нижче розписані наші умови співпраці за гуртовими цінами.
  • ЦІНОВІ РІВНІ ТА МАТЕРІАЛИ ЧОХЛІВ ПІД ДРУК:
    • Початкова вартість - 3,0 $ за 1 чохол з друком (стандартний матеріал);
    • Початкова вартість - 3,3 $ за 1 чохол з друком (силікон з металом);
    • Початкова вартість - 4,7 $ за 1 чохол з друком (інший тип матеріал);
    • Ціна змінюється згідно з Вашими об'ємами за одне замовлення;
    Чохли для друку поділяємо на СТАНДАРТ та ІНШИЙ ТИП;
    силікон з металом – силіконовий чохол та друк на металевій пластині;
    стандарт – класичний силіконовий чохол (всі доступні кольори);
    інший тип – це кращі по якості чохли - преміумсегмент;
    Також на ОПТ доступні інші (дорожчі) матеріали, уточнюйте у менеджера

    Можете ознайомитися із матеріалами на сайті – МАТЕРІАЛИ.
    Доступ до нашого СКЛАДУ чохлів тут – СКЛАД ЧОХЛІВ.

    Ще Вам доступно:
    • скло 3D – 1,5$;
    • чохол без друку «стандарт» – 1,25$;
    • чохол без друку «інший тип» – 2,25$;
    • друк на Вашому власному чохлі – 1,5$;
    • покриття лаком на всіх силіконових чохлах плюс 0,8$-0,5$ до ціни
ТАБЛИЦЯ ЦІНОВИХ РІВНІВ
ціновий рівень - це ціна, за яку Ви купуєте чохол з друком за фактом одного замовлення
  • ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ТА ГОТОВНІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ:

    • прийом замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 15:00 включно;
    • друк та відправлення замовлень здійснюється протягом 3-5 робочих днів;
    • першим днем вважається наступним після дня прийому/подачі;
    • у святкові/вихідні дні можливі зміни на виробництві та відправках. Додатково сповіщаємо в нашому ТГ-КАНАЛІ;
НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ ;)
Якщо не знайдете відповідь на запитання, тоді завжди можете звернутися до менеджера в ТЕЛЕГРАМ
ОПТовик:
Чи будуть знати про CASE2CASE мої клієнти?
case2case:
Ні! Ми не відправляємо з товаром ніяких наших візиток, квитанцій, тощо;
ОПТовик:
Чи надає case2case фото/відео чохлів для контенту?
CASE2CASE:
Так! Ми забезпечуємо всіх наших партнерів фотографіями та відео у закритому телеграм-каналі безоплатно.
Доступ до закритого каналу із контентом;
ОПТовик:
Чи фотографуємо ми чохли після друку?
CASE2CASE:
Ні! Наша команда не фотографує Ваші замовлення, через те, що це займає додатковий час і ми зацікавлені у виконанні друку та відправлень замовлень згідно з термінами та умовами співпраці;
ОПТовик:
Які технології друку та матеріали чохлів?
CASE2CASE:
Наша компанія використовує метод друку за технологіями СУБЛІМАЦІЯ та УФ-друк. Працюємо тільки із якісною фарбою на японському обладнанні. Сама фарба є безпечною для людей і тварин.
ОПТовик:
Де можна побачити фото або відео чохлів та залишки на складі?
CASE2CASE:
Відео та опис матеріалів - ПЕРЕГЛЯНУТИ МАТЕРІАЛИ
Актуальний склад чохлів тут - СКЛАД ЧОХЛІВ
ОПТовик:
Як розпочати співпрацю із CASE2CASE?
CASE2CASE:
Ми створимо для Вас доступ до Google Диску:
  • таблиця для подачі, в якій будуть всі Ваші замовлення, ТТН, ціна, оплата, кількість, аналітика та статус замовлення;
  • Доступ до папки КАРТИНКИ, куди завантажуються файли на друк;
  • Інструкція для подачі замовлень;
Напишіть менеджеру і Вам створять доступ та детальніше проконсультують;)
Загальні умови співпраці та відповідальність сторін.
Працюємо в рамках чинного Законодавства України
Наші обов'язки:
  • Всі замовлення обробляти по черзі;
  • Оновлювати щодня актуальний склад чохлів та їх залишки;
  • Приймати всі замовлення, які були подані вчасно та згідно з умовами;
  • Надавати якісний друк та матеріали;
  • Своєчасно друкувати подані замовлення;
  • Своєчасно відповідати на запитання в робочий час;
  • Виставляти рахунок за послуги друку;
  • Нести відповідальність за брак товару;
  • Повідомляти про затримки виготовлення або відправки замовлень;
  • Повідомляти партнера про зміну ціни на товари та друк;
Ваші обов'язки:
  • Вказувати правильну та повну назву моделі телефону;
  • Перед подачею замовлень перевіряти залишок чохлів на складах;
  • Уточнювати про наявність чохлів, якщо на складі менше ніж 2 штуки;
  • Якщо Ви не уточнили залишок чохла на складі (попередній пункт), ми залишаємо за собою право надрукувати замовлення на доступному чохлі, що є на складі. Наприклад, на складі було 2 шт із захистом камери, однак на момент прийому Вашого замовлення стало 0 шт, відповідно ми можемо взяти без захисту чохол рівноцінного за ціною та якості чохла/матеріалу або відмовити у замовленні;
  • Повідомляти менеджера про подачу замовлень;
  • Не використовувати назву компанії CASE2CASE, фото, відео, логотипи та інші матеріали, які розміщені на наших ресурсах;
  • Ви зобов'язані подавати готові та якісні макети (картинки) на друк:
Формат зображень: -psd; - png; - jpeg; - jpg; -pdf.
Розмір: 700х140 мм / 150-300 DPI;
  • ШАБЛОН у форматі PSD можете завантажити тут =
  • ШАБЛОН
  • Своєчасно оплачувати подані замовлення згідно з умовами співпраці;
  • БРАКИ ТА ІНШІ ВИПАДКИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ CASE2CASE:
    • Ми несемо відповідальність тільки у тому випадку, якщо брак допустила саме наша компанія та при умові, якщо Ви зробите "процедуру фіксації браку";
    • Процедура фіксації браку: надсилаєте менеджеру номер замовлення, скрін з налаштувань телефону, фото/відео факту браку та фото телефону при необхідності;
    • Всі чохли, на яких виникли проблеми із друком – злізла фарба протягом 14 днів від моменту отримання замовлення, при цьому немає фізичних або механічних пошкоджень на чохлі або ми помилково надіслали чохол не на ту модель телефону, в цих випадках компанія CASE2CASE безоплатно передруковує/замінює чохол. Ваш клієнт і Ви не несете ніяких додаткових фінансових витрат;
    • Також наша компанія несе повну відповідальність в таких випадках, якщо: помилково відправили не те замовлення/дизайн/модель телефону/наявність або відсутність лаку/чохол із захистом або без захисту камер - тобто ВИДИМІ ознаки того, що замовлення відрізняється від того, яке Ви замовляли.
  • За що CASE2CASE не несе відповідальності?
    • Коли фарба на чохлі пошкоджена механічним/фізичним шляхом;
    • Коли на чохлі наявні пошкодження (подряпини, бруд, пил, зміна кольору - ознаки використання) і при цьому щось трапилося із друком, наприклад пошкоджено фарбове або лакове покриття;
    • Коли партнер (клієнт партнера) неправильно вказав модель телефону;
    • Коли не надані відповідні докази про факт браку;
    • Втрати посилки Новою Поштою або іншою логістичною компанією;
  • Умови взаєморозрахунку - оплата:
    • :Оплата по факту замовлення.Ви подали замовлення, наш менеджер прийняв та виставив рахунок. Після проведення платежу ставимо в чергу на друк Ваші замовлення та готуємо до відправки;
    • Кошти, внесені на депозит партнера не повертаються та залишаються на депозиті. Кошти можна використати тільки для оптових замовлень.
Приєднуйтесь до бізнес-телеграм каналу